Thursday 22 December 2011

tukar status!..

Salam untuk semua..
Setelah kami bercinta 6thn 4 bulan, akhirnye kputusan dari mak ayah kami trus mengejutkan kami,apbila bulan 3 mak ayah bg pihak laki dtg merisik aku..mase tu aku kt u..huh!terkejut dgr bilo mak aku kol..trus wt sujud syukur..huh!lega..akhirnya hubungn kami d restui oleh kedua2 belah pihak..alhmdulillah..skrg pun aku masih tersenyum ag bilo ingt smua ni..hehe..hm! secare rasminya pd 2 julai 2011, aku da sah bergelar tunangan org..alhmdulillah..syukran ya ALLAH..walaupun kami hadapi pelbgai dugaan..xsah la kalu aku xngis..aku ni emo ckit..ckit2 nk ngis..menci!..huhu..nk gelar kt aku minah emo pun leh kot?hehe..tp xpayah la..gelar aku yg cntik2 ckit ek..:)..
alhamdulillah..


ni la my Fiance:)..yg sbr hadapi kerenah aku..thnks papa...

ni my family..ayh je yg xde..ayh aku memg sush nk bergmbr..susah thp cipan:)


hah!ni bakal pak mertua ku..sebijik kn mcm myfiance..kalu xcaye jom layan!..hehe..

hope hubungn ni sapa ke jinjg pelamin n hingga ke akhir hayat..aminn..
k la..aku nk out da ni..nk kuar dgn mak..k.nnti aku cite psl bndelen plk..ok..bye2..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...