Thursday 5 April 2012

~MBSA~

Salam untuk semua..:)..

Bismillairrahmanirrahim,
dengan nama Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang.

MBSA (Majlis Bandaraya Shah Alam)..

3 April 2012..aku n 7 org ag member aku join program ni..Program ni anjuran dak2 medic UiTM..

korang nk tahu x,pe yg pling best bg aku?? nk tahu x?hehe..k2..aku g tahu..hmm..bg dak2 skema mcm aku ni pe ag..xp kelas la..aku ni berjurus sgt kot..kalu xp kelas punye la gelisah.msg kawan2..risau bebonor..hehe..tp ni lain, kami dpt surat pengecualian..tu yg best..tu yg aku manfaat kn btul2 pluang ni!!hehehe..

pe yg aku leh bgtau korg kt cni, best gak la program ni..xnyesal pun join..meh aku cite pe yg kiteorg wt kt sane..kami d bg kn tugas..tugas aku ambik BP with 2 org ag partner aku cik nurul & cik farah..

Di antara program ari tu adalah:
 ambik tekanan darah, check gula dalam darah, BMI,& Konsultan..

kami wt semua ni with dak2 medic..kami wt smua ni kt staff2 MBSA..diorg sporting..lawak ag ade la!..xkering gusi layan kerenah diorg smua..hehe...len kali kalu ade pe2 program ag, insyaALLAH aku nk join..nk aktif ckit sblum grad ni..insyaALLAH..

cukup la rasenye untuk kali ni..jupe d lain bicara ek..chewah!!..hehe..sblum tu,layan pic kiteorg dlu..jom layannnnnnn....

wt kt dak medic tu..takut gk ambik BP tu,takut terlupo step..hehe..

aku & nurul..

senyum tp malu..hehe..

aku & farah




Sekian :)..
 

2 comments:

MissyNursy ♥ said...

bagus k.long! makin aktif!

p/s: teringat time k.long n k.nurul jd ajk program aida 2..mekaseehh!!!:)

~ummie Muhammad Rizqi~ said...

haha..alaa mase tu,k.long mcm x pegang jwtn la..k.nurul yg handle smua..hehe..pe2 pun thnks aida ats tunjuk ajar aida..:)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...