Saturday 19 May 2012

~FEMO'S~ *_*

Salam untuk semua :)..
                                                                                                            
Bismillairrahmanirrahim,
dengan nama Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang.

Meh cni dgr pe yg aku nk cite nih!!..meh la..hehe..mcm ni..hehe..~FEMO'S~minggu ni dak2 environment ade anjurkan bnde ni la..FEMO'S..bpe kali nk sebut da..hehe..dr 11-13..aku adalah salah seorg yg join dlm program ni..kirenye wakil persatuan aku la..aku kn syg persatuan aku,tu aku join..hehe..padehal nk sijil..kui3x..aku join bola jaring,perbarisan & tarik tali..tarik tali???mesti korg xcaya kn?haha..ya la,aku kn ayu ag lemah lembut,mane sesuai men tarik2 tali ni..haha..poyo jp.. sudah cukup sudah..mcm lagu blog aku ni..hehe..

Jeng2 kami juara!!.Alhamdulillah rezeki milik kami..

Piala dijulang bangga! pingat dikalung megah!
Juara Keseluruhan Festival Mega Sport Of Health Science 2012! 
~NUSA~


Seperti biase la..layan picture2 aku yg akan korg rase nyampah dgn aku INI!!!..hehe..



hehe..aku juara!..eh silap kami juara!!..hehe..
we are the champion!!..NUSA!..

WD tu!!hehe..kami kalah tipis je 3-4..



with maskot kiteorg..syringe n needle..with nunoi yg sporting..



kpd goup perbarisan kami..SYABAS korg!!..xsia2 kite berhempas pulas praktis..menari n menari xhenti2..wakawaka..the best!!..

mood: hepi..sem dpn nk join ag..insya ALLAH..

nk out da,nk layan myfiance..nk gayut..hehe..

Sekian..

Salam:)..

2 comments:

MissyNursy ♥ said...

Piala dijulang bangga! pingat dikalung megah!
Juara Keseluruhan Festival Mega Sport Of Health Science 2012!
~NUSA~

ehhh, mcm ku kenal ayat itu! yeaaahh..majulah NUSA untk FSK!HAHA..:)

~ummie Muhammad Rizqi~ said...

ayat aida la..best sgt,sapa lupo nk minte izin..hehe..sory ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...