Thursday 2 August 2012

Cuti Sem *_*..

Salam untuk semua :)..

Bismillairrahmanirrahim,
dengan nama Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang.


Alhamdulillah smlm aku bru je sapa kelate..lps praktikal aku p KL umh mak sedare aku slame 3 hari atas sbb2 tertentu..walaupun berat kaki nk melangkah tp terpaksa d gagahi jugok, demi nenek tercinta..

hm!!..walaupun xilang penat ag,ari ni aku dah start kije kt bazar ramadhan d ketereh..walaupun lenguh kaki berdiri, xpe la..aku sanggup demi mencri pengalaman & yg penting sekali aku dpt simpan duit..aku kije dr kul 2 ptg sapa berbuka pose..kul 8 aku sapa umh le..sempat ag aku menunaikan kewajipan aku sbg hamba ALLAH di muka bumi ini iaitu solat terawih..alhamdulillah..

ni la tempatnye..cri kt google ni..hehe..



mula2nye aku nk kije wt kuih raye,tp ats sbb2 tertentu,xjd..hehe..


note : xsbr nk tunggu esok & berdebar2 tunggu result exam sem ni..hope smuanye mendapat keputusan yg cemerlang..insha ALLAH..


Salam..




2 comments:

nunui Joe said...

kak long confirm dekan pbyaa hehehe
selamat berpuasa k.long :)

~ummie Muhammad Rizqi~ said...

xla nui..soklan bru ni susah..
man etaw rezeki nui plk kali ni..
thnks bui..slmt berpuasa gk.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...