Thursday 13 September 2012

Kedah ^-^..

Salam untuk semua :)..

Bismillairrahmanirrahim,
dengan nama Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang.


Kedah???..
Adekah aku akan menetap kt kdh??..minte2 la tunang aku dpt kerje kt JOA..cerah cikit mase dpn kami berdua..tp seandainye KEDAH negeri yg akan bakal aku menetap nnti..aku time dgn redha..hehe..cewah!!..

ari jumaat minggu lps aku p bukit mertajam coz antr ank sedare aku yg comel2 tu..huhu..sedih berpisah dgn diorg..slps tu,tunang aku ambik n p derak..swonok!..hehe..tunang aku bwk aku knl2 kedah..g sungai merbok & jeti tanjung dawai..

jom layan picture kami :)..



Best mkn kt cni..murah sgt!..seyes xtipu!..





da pandai posing dah tune i sorg ni..hehe..


 










kami jupe sekejp je ni & trus myfiance antr i umh kwn i nurul afriza..kt umh nurul best sgt..family die sporting giler!..segan plk len kali nk p..hehe..

note: tune aku g taw,aku dah berubah..dlu jupe kejp xleh..skrg dah blh dah..pastu kalu die nk blik,aku xngis pun..hehe..alhamdulillah..aku pun pasan prubahan aku ni..may b dah nk kawin kot (ayat gatai..)..hehe..


Salam..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...