Wednesday, 12 August 2015

~My Little Caliph (35 Minggu), Epi anniversary ke 2 & Third trimester~

Assalamualaikum (w.b.t)

Ari ni check up my little caliph..xsangka dah 35 weeks anak ummie ni..thanks syg coz membesar dgn sht sempurna..alhamdulillah semuo ok..HB 12.3, Berat naik 0.8 dlm 2 minggu..beart baby mase 34 minggu dah 2.39 kilo..alhamdulillah semuo dlm normal range.. 2 minggu dlu naik 3 kilo..tu dio!!.. selang sehari ambik BP, check urine n monitor jantung anak sapa 2 minggu..alhamdulillah kali ni xkno dah..cumo dah bermula cekap seminggu skali..syukur..:)

ari ni gk genap 2 tahun perkahwinan kami..syukur masih bahagia same mase awl2 kahwin dlu..cumo ni brtambah bahagia coz menunggu saat2 kelahiran permata sulung kami..thanks ALLAH!..Anugerah yg x ternilai..huhu

kt sini gk la nk cite third trimester..mls nk buko tajuk baru..kih3..third trimester saat2 yg santai je..mcm heaven la..hehe..perut dah makin memboyot..mkn berselera..kaki, muko n tngn pun sembap..aku makin aktif..xde dah muntah n alahan..alhamdulillah dpt rase semuo ni..syukur..:)

Mase blik raye bru ni, p jln2 kt umh sedare..semuo terkejut perut aku dah memboyot.hehe..ye la semuo org xtaw yg aku ni dah pregnent kmbali..dlu taw yg abortion je..msing2 hepi, usap perut & ckp alhamdulillah..hehe..

Ucapan tuk baby: duk elok2 syg..da hampir dah..da makin dkt..ummie & abah sentiase mendoakn keberkatan & kesihatan anak ummie n abah..ummie & abah xsbar nk dukung, nk belai, nak jage, nk tgk wajah anak ummie & abah ini..ya ALLAH semoga permudahkanla segala2nye..pintaku semoga anak kami sentiase ALLAH pelihara dan lindungi anak kami, supaya dpt membesar dgn cpt & sht mengikut usia kandungan kehamilan , cukup sifat sempurna drpd segi sifat fizikal dan mental..lahir dgn sht dan selamat..aamiin..

tata..jupo next sory..lps delivery kot..picture pregy nnti ek..nnti aku share d len ari..tungguuuu..hehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...