Wednesday 13 January 2016

~Mykid My son~

Assalamualaikum (w.b.t)

Setelah 5ari aku di ward ( 2ari sebelum brsalin & 3 ari lps brsalin)..kmi d benarkn pulang..alhamdulillah..Slps tu suami & adik aku p klinik n JPN tuk daftar nama our son..

Nama ni telah kmi sepakat mse kndungn 4bulan ag..aku dah trfikir nk buh nme ni..tp xtawla plk adik aku pun nk buh nme ni..bile aku tnyo adik aku..dio gtaw nme ni, aku trkejut..xsangka same lak..suami aku pun stuju..hehe..

Sebnrnyo aku nk buh nmo Muhammad Rizqi Rayyan..mksud pun cntik..tp suami plk xstuju sbb pnjg sgt..dia kte nnti pnggil pendek gk..ag pun ksian kt ank nk tulis nmo pnjg2 mse exam nanti..dahla duk tgh debar..nme lak pnjg..reason suami aku la tu..adui..ikut jo la..lg pun aku da serik buh nmo ank aku brmula dgn huruf A..sbb aku da alami..hahaha..

So rayyan tu tunggu ank nmber 2 ye hubby..jgn lupo lak..hik3..



Slps selesai urusan di JPN kmi blik kelantan...so,bermulala episod berpantang & bergelar ummie & abah..

Walaupun bkn rezekiku tuk brsalin normal..xpola next time aku try ag..walaupun hnyo sempt 3cm je aku ase..tu pun da sakit..petah ag yg 10 cm..Allahuakbar!..

Doakn aku next time brsalin normal tnpa induce..aamiin..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...