Saturday 3 March 2012

Love My Dad & My Fiance :)..

Salam untuk semua :)..

Ari ni 3.3.2012..ari yg amat bermakna bg aku..korg taw ape? Ape??ha!.xtaw gk..ish3..kn aku dah bg klu kt ats tu..msti la ade kna mengena dgn my dad n my fiance kn?tul x?hehe..k.now i cite ek..dgr elok2 taw..shhhhh! diam!..jgn bising2..hehe..

k..my lovely father da genap 63 tahun..ya ALLAH ayah aku da tua dah!..takut plk bilo fikir psl umur ni..rase nk nangis je..xsanggup hadapi ape yg bkl hadapi..ya ALLAH kau panjangknla umur ayah aku,jauhi la drpd segala penyakit..ya ALLAH jauhila kami drpd segala musibah..peliharalah ayah aku..aminn..ayah mat SAAAAAYANNNG ayah sgt..nnti da keje,mat akn kumpul duit n bg duit kt
mak & ayah p mekah..insyaALLAH..ayh & mak aku xp mekah ag..huhu..demi nk besarkn anak2 dlu..insyaALLAH thn dpn aku da hbs blaja dah..mak aku slalu merungut,"bilo lah mak & ayh nk g mekah,rase nk g jh.."..sedih dgr..sayu..tu permintaan my parents..akan ku usahakn..insyaALLAH..walaupun mat dah kawin,mat ingt smua ni!..ni janji anakmu..huhu..

nk cite ckit psl ayah aku..ayh aku seorg yg penyabar je..memang penyabar..amanah orgnye..kalu xde sifat2 mahmudah,org xkn lantik ayah aku pegang jawatan "PENGHULU"!..tul x???..hm!..psl mendidik anak2 ni..ayah jenis tegas..aku pun takut!..fuh ketar lutut kalu ade wt salah!..yg pnting skali nk cite kt cni ayah aku memg terbeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkk lah!!!...
ni pic ayah aku..tp pic ni xnampak sgt muko ayah aku..ayah aku memg susah nk ambik gmbr..huhu..


pe yg ayah xbg tu,aku hormat kputusan ayah..seorg ayah lebih tahu pasal mase depan anak2nye..huhu..


hm!..pasal myfiance plk..xde pe rasenye nk cite..mcm post2 yg lalu..hm!..ari ni genap la ulang tahun kiteorg ke 7..da lame kn?..byk cbrn kiteorg lalui..ngis tu da biase bg aku..tp kini dah berubah..alhmdulillah..kini kami bertambah hepi..hepi..sbb mak myfiance dah leh time aku..siap dah fikir dah skrg nk bli set bilik tidur untuk kami kawin nnti..dlu xmcm ni!!..SEYES!..kalu aku nk citekn 1 persatu,memg bnyk..sure sedih..silap ari bulan mek sensitif aka aku la,nangis..hehe..pe pun SYUKUR!..Alhmdulillah..Thnks ALLAH!..
hm!..xrai pun ulangtahun kami ni..rai dlm tepon je..huhu..
ni la pic kami..:)..


ambik seminggu slps tunang tahun lepas..:)..

hm!..kiteorg xjupo daa thn ni.. jupo thn dpn..bulan 1..insyaALLAH..ni janji kiteorg..xsabar nk bli brg2 hantaran bersame2..hehe..hope berjalan smooth pe yg kami nk..aminn..

mood: hepy lak dgr lagu imran ajmain..selamat ulangtahun syg!..hehe..:)

Sekian:)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...