Thursday 29 August 2013

Dugaan..huhu

Assalamualaikum (w.b.t)

mase ni duk kelam kabut nk settlekn semua tuk majlis aku..cat umh pun xsiap ag..tut2..cincin tunang kenangan kami berdua hilang..terus ilang!..sedih sgt mase tu..xtaw nk ckp mcm ne..mase tu sedih sgt & trus p umh org yg aku syak ambik cincin aku tu & trus tnye & die xngaku..kite wt bek kt org, die bls mcm ni kt kite..huhu..

xhbis2 ag suami die wt aniaya kt ayah aku..ni die pulok..mase tu gelap dunia aku..trus ngis!..ayah aku gtaw "memg dia dah,xde org len dah"..aku syak die sbb sblum tu die masuk umh aku & tgok adioh kwn aku bg kt aku kt almari & die ckp "mat dpt doh hdioh (sambil2 kocok hadiah)".. mase tu aku xsyak ag..sebelum tu jugok die ade ckp die pregnant, duit nk guno byok..nk raye ag..

hmm..lps tu aku masuk dlm umh & trus cek cincin..aku tiap2 pg sebelum g ngecat cek cincin kt ats almari..aku xtaw nk letok mano doh..sbb umh aku mase tu duk tgh renovate..tu aku letok situ..yg aku peliknye..cincin perak & cincin nk bg ko tok laki aku ade ats almari tu..cincin aku je xdok..huhu..

aku trus kol tunang aku & gtaw cincin dah ilang (sambil2 ngis tersedu2)..sebak sgt mase tu..cincin kngn ilang mcm tu je..nasib baik tunang aku xmarah & die ckp.."xpe la..rezeki anak die la tu..biarla..nnti kalu kite ade duit,kite bli lain"..huhu..ya ALLAH time kasih coz kurniakn lelaki mcm ni kt aku.!..

slps tu aku redha..biarla..keesokkan arinye die bli set sofa umh die..seandainye die gune duit aku tu..xpe la..aku halalkn semua tu..biarla die & suami berubah..tu je aku nk..aamiin..:)

semua tinggal kenangan..cincin yg aku tatap ari2 kini ilang..huhu..

Sesungguhnye aku redha semua ni!!..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...