Monday 26 August 2013

Kad kawin, bunting, banner, penunjuk arah, tag tq..:)


Assalamualaikum (w.b.t)

Aku tempah semua ni awl ag..dr bulan 3 ag kt melaka..hasilnye amat berpuas hti!..murah & berkualiti!..:)

Kad kahwin

aku wt 2 beloh pihak.. 1000 pieces..:)
ni kot depan..:)

ni kot belake (peta)..:)
Bunting 

yg ni pun same aku wt 2 beloh pihak..)

ni beloh laki (biru terqoise)..:)
ni beloh aku (purple pink)

Bunting ni abg ipar aku letak dkt dgn pintu gerbang & meja guest book :)



Banner

Banner so je aku wt..alik aku je..:)




abg ipar aku letak kt khemah..:)



Penunjuk arah

Same je wt 2 beloh pihak.abg ipar aku yg uruskn smua ni...dr ambik kayu,lekat ko kayu wt bunga mangga n pacok..smua die..thnks abg long!.jase abg long d kenang!..:)

letak kt simpang..kalu xdok penunjuk ni..sapa ko mapuh org xjupo cri umh aku..jln tersorot sikit..:)

ni beloh laki..:)
yg sign arrow ni xambik pic coz jauh sgt dgn umh..mase pasang ari tu lupe nk ambik pic..hehe..


Tag tq

aku wt 1000 pieces tuk di letakkan dlm goodie bag tuk wt kngn dr pngantin..:)


ni beloh dpn..:)

beloh belake..:)


kite jupe d entry seterusnye..esok la plk..xlarat dah nk ngedit nih!..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...