Sunday 1 September 2013

Family day Indah Water :)

Assalamualaikum (w.b.t)

Semalam, 31. 08.13 family day Indah Water Konsortium (IWK) d Sungai Petani, Kedah..dkt jo dgn umh kami dlm 20 minit je..ade 4 buah IWK semuanye yg join..IWK Alor star, Sungai Petani, Kulim & Kangar. Start kul 8.30 am till 4 pm..first time suami @ aku join family day IWK nih..ye la..suami aku bru je setahun lebih kije kt sini..so, ni first time bg die..hehe..p sane, sapa je trus owg usik.."ni ko org rumoh hang?" semua org wish selamat pengantin baru..sapa malu aku!..hehe.

aku je yg sopan, yg paka bju kurung..owg len semua paka seluar..hehe..ye la..bkn niat nk men pe2 pun..sbb aku kn pemalu owg nye, tu sbb paka bju yg ayu nih??chewah!!..haha..oleh sbb suami aku nk men air..so, kami p bli short pant mandi tu..(pe ntah owg pnggil,aku hentam je..hehe)..

aku tngok owg men air, best je..nk men malu..hehe..aku tngok je suami main dri bwh..& aku la yg ambik gmbr suami aku..die men sapa xingt bini kot!..nyampah!!..hehe..


d sini kami!..:)

taraa..:)

nk masuk kene paka nih!..:)
mcm ni la suasana nye..yg paling best tengok dak2 men air..:)

kami :)









ni la yg suami aku men..takut aku tngok!!..:P

men skali nk ag..ketagih!..:)




sapa sini trus aku lega..huhu
da basah!..

lps je mkn tgh ari, kami blah..hehe..

g mane2 saje org tngok inai trus ckp "pengantin baru ko?" hehe..rase nk pege tittle pengantin baru ni sapa bile2..leh ke??hehe..


tata..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...