Friday 17 February 2012

~Ketika ht tersenyum~

Salam untuk smua:)

mcm ne nk cite ni ek?mcm ni la..skrg ni aku hepi sgt..coz aku n my fiance akn d satukan tdk lame ag..thn dpn da..insha ALLAH..

Hm!..ari tu kami ag hepi..ingtkn thn ni nk kawin.tut2 ayh xkasi..ayh g taw aku..(sbr la..dgn kite sbr setahun je,kite akn hepi byk2 tahun)..mula2 aku memberontak gk..seyes..np la aku ni derhaka sgt kt ayh aku?np n np?...

ayh yg besarkn aku..xpernh merungut kalu aku minta duit..tp krna ayh larang ni je,np aku xleh nk tunaikn hajat ayh?..hnya nk tngok aku berjya..!..

korg nk taw x,bapa mertua aku pun same..ckp mcm ni..(ma leh tunggu 6thn n np ma xleh tunggu thn dpn je..tunailah hrpn ayh dlu..tu je yg ayah nk dr ma..) trus senyp aku..terkedu..ya ALLAH np aku xfhm perasaan ayh aku?np n np?..ampunkan anak mu ni ayh..huhu

n skrg kami da leh time knyataan..thn dpn je ag..hope perancgn n majlis kiteorg berjln dgn lancr..aminn..
skrg ni pun ayh da sibuk2 nk baiki umh..thnks ayh..
abg nk bli kn set bilik..thnks abg..
mak duk sibuk2 fikirkn psl brg2 untuk aku kawin nnti..thnks mak..
thnks korg smua..mmuah..syg korg..luve u all untill jannah..

my family..
sekian..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...