Sunday 19 February 2012

~Syukur~

Ya ALLAH aku sujud kpd mu..Alhmdulillah..Alhmdulillah..
ari ni, da lps cuak aku..wlaupun bnyk sgt cuak yg aku trpksa hadapi, n ari ni alhmdulillah da lps 1 cuak aku..
lega ya ALLAH..aku berjya pass penilaian kete dgn guru penilai..alhmdulillah..Walaupun d tegur beberapa kesalahn aku..hm!..antara2 ksalahn aku td ialah:

1) gune gear xselaras dgn keadaan jln raya..
2) xmengguna cermin sisi sebelah kiri..(ni memg slh aku!..seyes!..xgune lngsung cermin sisi kiri...i mengaku u!..hehe..)
3) xmenggunakn peraturan jarak..(aku ase aku guna..hm!..entahla..)

                          So dikira-kira tolak tambah bhgi darab aku dpt 17/20..alhmdulillah LULUS!!!..

mcm ni la asenye aku cuak!!..xcuke perasaan ni ade!..xcuke!..grgrrr
hm!..cuak2 yg len akn menyusur..1 persatu..1 je pinta ku, tolong la jntungku ni jgn berdebar..
hm!..taw2 je kn,bila jntung da berdebar, otak kite da xtaw nk tafsir pe yg kite mahukn kn?so,tngn n kaki lintang pukang la wt..da taw wt jd xtaw wt..nauzubillah.. hope sntiase di lindungi oleh ALLAH (S.W.T)..
Hm!..22 ni aku test jpj n result exam aku sem 5 kuar..ya ALLAH dua2 skali! ..tenangkn ht ku ya ALLAH..
Hope dua2 tu, aku mendpt kputusan yg aku inginkn..aminn..tu pinta ku..tu doaku..tu hajatku..berkati hidupku di dunia n akhirat..aminn ya rabbal alamin..
InsyaALLAH..Hope kite smua di lindungi oleh ALLAH (S.W.T)


















Sekian :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...