Tuesday 28 February 2012

S.A.H.A.B.A.T

SAHABATKU...


Maafkan ku andai kau terasa...
Tiada niat di hati ini utk melukakanmu...
Kaulah sahabat kaulah teman..
Diri ini sangat bertuah mempunyai teman sepertimu...


Terima kasih kerana sudi menjdi shbtku..
Terima Kasih atas semangat dan dorongan yang kau berikan padaku...
Terima Kasih kerana sudi pinjamkan bahumu untukku menangis..
Terima Kasih kerana sudi pinjamkan telinga mu utk mendgr segala omelanku yg kdngkala hanyalah kata2 yg tdk berfaedah...
Terima kasih kerana tidak jemu2 memberiku nasihat tatkalaku leka...
Terima kasih ats segala2nya.......tdk mungkinku senaraikan segala kebaikanmu kerana ianya hampir infiniti(terlampau bnyk)....

Walaupun begitu,,,diri ini seringkali tidak bersyukur....
Ats kurnianNya....

Maafkan ku....TEMAN....kerana tidak sentiasa berada disisimu ketika kau sedih..
Maafkan ku....TEMAN....kerana gagal memahamimu...
Maafkan ku....TEMAN...kerana sikapku yg agk emosi dan tidak rasional...


Terima Kasih..Ya Allah,,,,kerna telah menghantar sahabat ini padaku....
Mulai saat ini, aku akan cuba menghargai nilai2 persahabatan kita....

Sahabatku,
Inginku pinjamkan bahuku utk mu..
Ingin ku pinjamkan telingaku utk mu..

Tolongla shbt,,,,tolong jgn bersedih....
Air mataku ini, begitu laju...melihat kau bersedih...

Ketahuilah...kaulah shbtku, kaulah teman...
Akan ku doakan kebahagiaan dan ketenanganmu serta kejayaanmu...

Thnks wt kwn2ku yg slalu brade d sisi aku..ktika aku sedih,hepi, minte pertolongn..thnks smua..jase kalian aku xkn lupakn..
Thnks wt ninie satirah coz slalu menemani aku,slalu mndgr mslh aku..kaula adik,kaula teman..
Thnks kwn2 bek aku..rosnizana,mariam & syikin...especially rosnizana aka nurul..thnks pinjamkn bahu untuk aku ngis..
Thnks kwn2 seperjuangnku..thnks smua...:)..


Yang indah itu pertemuan
Yang manis itu kemesraan
Yang pahit itu perpisahan
Yang tinggal hanyalah kenangan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...