Monday 8 June 2015

~CORETAN TUK MYHUBBY~

Assalamualaikum (w.b.t)

Coretan ni tuk suamiku..Mohd Ikhwan Bin Ghazali..nanti coretan ni nak suh myhubby bce..khas tuk dio..suka duka bersama sepanjang setahun lebih hidup bersame..Alhamdulillah..myhubby seorang yang penyayang,pelawak,periang,penyabar dan byak ag sikap yg positif. Dr erti kata len, dio penyejuk dari mata aku..

ingt ag, mase aku abortion..masuk ward n then kne D&C..mase tu la suami berada disisiku..bg kate2 smngt..dio langsung xmnunjukkan sedih malah ckp kt aku.."xpo.bkn rezeki kite ag..kite cube ag"... tu la kate2 dio..lgsung xsedih..aku kagum dgn myhubby..huhu

Lps aku third misccariage, suami aku blikan kete tuk aku..dio xbg dah aku naik motosikal..alhamdulillah..bln 10, kami bli kete bru..kete avanza kaler itam..terkejut aku..dgn smngt kental..lps je hbis pantang..trus aku branikan drive kete besar..mcm xcaya coz dlu nek kancil je..xde econ..bilo dah ade econ..rase kelainan..ALLAH..syukur sgt..:)

sebab2 suami aku bli kete avanza ialah blh bwk family g kemane kemari n cdgnye suami aku nk anak ramai..tu bli kete besar..hehe..ag 1 suami aku kalu kuar suko pegang handbag aku..dio kate aku ni loklak..suko letak merate..dio jnis suka manjakn aku..sweet sgt!..

napok kegembiraan bilo p scan my baby..suami aku gembira bilo tgk baby duk kick..suami ckp.."aktifnye anak abah" senyum je memnjang..n suko pegang perut usap perut aku..n ckp " baby wt pe?" hehe..

tu je la sikap myhubby..byk ag sbnrnye sikap dio..tp yg ni je yg aku terlintas tuk skrg ni..

may ALLAH ease everything :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...