Thursday 4 June 2015

~GENDER BABY~

Assalamualaikum (w.b.t)

mase ni dah 23 week..kami decide nk p shopping bju n barangan baby sbb aku takut time 28 week aku da xlarat nk jln2..coz skrg pun da xlarat..g kije blik kije..trus rest..xlarat..sakit belakang..so decide sebelum shopping bju baby..kito p scan dlu..hehe..

mlm tu p scan kt panel suami aku..doktor pompuan..myhubby xnk doktor lelaki yg scan..so kno cri doktor pompuan la..poliklinik halimah kuala ketil pilihan kami..hehe..mase scan tu..aku ckp kt baby..baby tunjukla kemaluan tu..mse tu baby aktif sgt..menendang je..kaki tgn..ya ALLAH xduk diam..last tu dio pusing2..n then aku tnye doktor tu..po tu doktor?doktor gtaw..baby tunggeng punggung ..alala anak ummie..cerdik dgr ckp ummie..trus tunggeng punggung 2 kali n doktor konfirm gender my baby..ya ALLAH sukonye suami aku..

name my baby dah ade dlm fikiran kami sejak 4 bulan ag..adik aku yg bongsu yg cri..kebetulan name tu suami aku pun berkenan..adik aku bg nme tu ade sebabye..mksud yg comey..seindah..seringkas yg blh..hehe..

k..tu saje..jupo next story..third trimester..now alhamdulillah dah 25 weeks..semoga di permudahkan sapa bersalin..aamiin..duk elok2 ye baby..dgr ckp ummie n abah..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...